Curriculum Vitae

Profiel

Inlevende coach die praktisch en ‘to the point’ aan het werk gaat.

Kernkwaliteiten

Enthousiast, flexibel, open, empatisch, optimistisch, sterk in structuur aanbrengen en plannen.

Opleiding

2011 – 2015 MatriXcoach supervisie, MatriXmethode Instituut Apeldoorn
2010 MatriXcoach, MatriXmethode Instituut Apeldoorn
2009 Workskills coach, TNO gecertificeerd
2007 Fontys HBO Ambulant begeleider
2005 Fontys HBO Handelingsgerichte diagnostiek
2004 NMG 1&2 (Nederlands met gebaren)
2004 Hogeschool Utrecht ESM 2 (Ernstige taal/spraak problematiek)
2002 Hogeschool Utrecht ESM 1 (Ernstige taal/spraak problematiek)
1995 Seminarium orthopedagogiek- planmatig handelen
1994 Seminarium voor orthopedagogiek- gedragsproblemen
1993 Interne begeleiding 2
1992 Interne begeleiding 1
1988 PABO

Werkervaring

Zelfstandig – Cloupoint (2008-heden)
– Geven van Workskillstrainigen in opdracht voor het ROC Leiden en Nederland Werkt
– Individuele MatriXcoach sessies
– Begeleiden, coachen van Pabo studenten in opdracht van de Haagse Hogeschool
– Afnemen van assessments bij Pabo studenten
– Opzetten van een orthotheek op een VO school
– Begeleiden van leerlingen met een PGB
– Geven van presentaties in het kader van taal/spraak problematiek

Ambulant begeleider speciaal onderwijs (2003-2007)
Verbonden aan een school voor leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen.
– Trajectbegeleiding naar “ het rugzakje”
– Advisering na de indicatiestelling
– Ondersteunen bij de opzet en evaluatie van het handelingsplan
– Begeleiden van de leerling, ouders, leerkracht gedurende de rugzak periode
– Coördineren van de externe zorg rond de leerling

Leerkracht speciaal onderwijs (2000-2003)
Verbonden aan een school voor leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen.
– Leerkracht van groep 3, groep 5, groep 6

Intern begeleider en leerkracht op een openbare basisschool (1988-2000)
Leerkracht van groep 1/2 , groep 3, groep4, groep5, groep6, groep7 en als
Intern begeleider:
– Zorg dragen voor en coördineren en administreren van het leerlingvolgsysteem en de leerlingenzorg
– Samenwerken met de SABASO/WSNS medewerker
– Onderhouden van een relatienetwerk
– Onderwijskundige rapporten opstellen voor verwijzingen
– Orthotheek opzetten en beheren
– Bewaken van afspraken, procedures, processen en producten m.b.t. zorgverbreding
– Verzorgen van de interne informatievoorziening
– Voeren van (leerling)besprekingen met directie, collega’s en ouder

Vrije tijd

Sporten
Koken
Reizen

Brochures en media

Brochures

BROCH001-300x200Pakket-Vitaal-blz-1-2-1


Media
Krantje-214x300Schermafbeelding-2014-01-28-om-11.26.49