CURRICULUM VITAE
PROFIEL
Inlevende coach die praktisch en ‘to the point’ aan het werk gaat.
KERNKWALITEITEN
Enthousiast, flexibel, open, empathisch, optimistisch, sterk in structuur aanbrengen en plannen.
OPLEIDING
-
2021 Certificaat BKE, The Hague Center for Teaching and Learning
-
2021 Certificaat Assessor, Bureau Lente / HHS
-
2016 Post HBO Teamcoach HHS
-
2011-2017 MatriX coach supervisie, MatriXmethode Instituut
-
2014 Zeven daagse cursus Psycho Balance
-
2010 MatriXcoach, MatriXmethode Instituut
-
2009 Workskillscoach, TNO gecertificeerd
-
2007 Fontys HBO Ambulant begeleider
-
2005 Fontys HBO Handelingsgerichte diagnostiek
-
2004 NMG 1&2 (Nederlands met gebaren)
-
2004 Hogeschool Utrecht ESM 2 (Ernstige taal/spraak problematiek)
-
2002 Hogeschool Utrecht ESM 1 (Ernstige taal/spraak problematiek)
-
1995 Seminarium orthopedagogiek- planmatig handelen
-
1994 Seminarium voor orthopedagogiek- gedragsproblemen
-
1993 Interne begeleiding 2
-
1992 Interne begeleiding 1
-
1988 PABO
WERKERVARING
ZZP-er Cloupoint | 2008-heden
Doorlopend
-
Geven van mentortrainingen (voor ‘opleiden in school’ Pabo HHS)
-
Assessor geschiktheidsonderzoeken voor het zijinstroomtraject in opdracht van de HHS
-
Docent op thema-avonden op de HHS voor zijinstromers
-
Coachen van zijinstromers in opdracht van de HHS
-
Individuele MatriXcoach sessies (angst en blokkades opheffen)
-
Het leiden van intervisie bijeenkomsten
-
Coachen van beginnende en ervaren leraren in opdracht van verschillende besturen
-
Begeleiden, coachen van Pabo studenten in opdracht van de Haagse Hogeschool
-
Geven van workshops voor Pabo studenten en (beginnende) leraren
-
Afnemen van (eind)assessments bij Pabo studenten bij alle leerjaren
Project
-
Geven van Careerskillstrainingen in opdracht voor Nederland Werkt
-
Geven van Workskillstrainigen in opdracht voor het ROC Leiden en Nederland Werkt
-
Startersmap beginnende leraar ‘start bekwaam en nu verder’ ontwikkeld
-
Intervisie groep opgezet voor MatriX coaches
-
Teamcoaching van een docententeam onderbouw (teamcoach opdracht)
-
Opzetten van een coachkring voor de politie Haaglanden (teamcoach opdracht)
-
Opzetten van een orthotheek op een VO school
-
Begeleiden van leerlingen met een PGB
-
Geven van presentaties in het kader van taal/spraak problematiek
-
Starten en opzetten eigen bedrijf -Cloupoint- (01-01-2008)
Ambulant begeleider speciaal onderwijs | 2003-2007
Verbonden aan een school voor leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen
-
Trajectbegeleiding van ‘het rugzakje’
-
Advisering na de indicatiestelling
-
Ondersteunen bij de opzet en evaluatie van het handelingsplan
-
Begeleiden van de leerling, ouders, leerkracht gedurende de rugzak periode
-
Coördineren van de externe zorg rond de leerling
Leerkracht speciaal onderwijs | 2000-2003
Verbonden aan een school voor leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen.
-
Leerkracht van groep 3, groep 5, groep 6
Intern begeleider en leerkracht op een openbare basisschool | 1988-2000
Leerkracht van groep 1/2, groep 3, groep 4, groep 5, groep 6, groep 7 en Intern begeleider
-
Zorg dragen voor en coördineren en administreren van het leerlingvolgsysteem en de leerlingenzorg
-
Samenwerken met de SABASO/WSNS medewerker
-
Onderhouden van een relatienetwerk
-
Onderwijskundige rapporten opstellen voor verwijzingen
-
Orthotheek opzetten en beheren
-
Bewaken van afspraken, procedures, processen en producten m.b.t. zorgverbreding
-
Verzorgen van de interne informatievoorziening
-
Voeren van (leerling)besprekingen met directie, collega’s en ouders
VRIJE TIJD
-
Sporten
-
Koken
-
Reizen