top of page

CURRICULUM VITAE

PROFIEL

Inlevende coach die praktisch en ‘to the point’ aan het werk gaat.

 

KERNKWALITEITEN

Enthousiast, flexibel, open, empathisch, optimistisch, sterk in structuur aanbrengen en plannen.

 

OPLEIDING

  • 2021 Certificaat BKE, The Hague Center for Teaching and Learning

  • 2021 Certificaat Assessor, Bureau Lente / HHS

  • 2016 Post HBO Teamcoach HHS

  • 2011-2017 MatriX coach supervisie, MatriXmethode Instituut

  • 2014 Zeven daagse cursus Psycho Balance

  • 2010 MatriXcoach, MatriXmethode Instituut

  • 2009 Workskillscoach, TNO gecertificeerd

  • 2007 Fontys HBO Ambulant begeleider

  • 2005 Fontys HBO Handelingsgerichte diagnostiek

  • 2004 NMG 1&2 (Nederlands met gebaren)

  • 2004 Hogeschool Utrecht ESM 2 (Ernstige taal/spraak problematiek)

  • 2002 Hogeschool Utrecht ESM 1 (Ernstige taal/spraak problematiek)

  • 1995 Seminarium orthopedagogiek- planmatig handelen

  • 1994 Seminarium voor orthopedagogiek- gedragsproblemen

  • 1993 Interne begeleiding 2

  • 1992 Interne begeleiding 1

  • 1988 PABO

WERKERVARING

ZZP-er Cloupoint | 2008-heden

Doorlopend

  • Geven van mentortrainingen (voor ‘opleiden in school’ Pabo HHS)

  • Assessor geschiktheidsonderzoeken voor het zijinstroomtraject in opdracht van de HHS

  • Docent op thema-avonden op de HHS voor zijinstromers

  • Coachen van zijinstromers in opdracht van de HHS

  • Individuele MatriXcoach sessies (angst en blokkades opheffen)

  • Het leiden van intervisie bijeenkomsten 

  • Coachen van beginnende en ervaren leraren in opdracht van verschillende besturen

  • Begeleiden, coachen van Pabo studenten in opdracht van de Haagse Hogeschool

  • Geven van workshops voor Pabo studenten en (beginnende) leraren

  • Afnemen van (eind)assessments bij Pabo studenten bij alle leerjaren

 

Project

  • Geven van Careerskillstrainingen in opdracht voor Nederland Werkt

  • Geven van Workskillstrainigen in opdracht voor het ROC Leiden en Nederland Werkt

  • Startersmap beginnende leraar ‘start bekwaam en nu verder’ ontwikkeld

  • Intervisie groep opgezet voor MatriX coaches

  • Teamcoaching van een docententeam onderbouw (teamcoach opdracht)

  • Opzetten van een coachkring voor de politie Haaglanden (teamcoach opdracht)

  • Opzetten van een orthotheek op een VO school

  • Begeleiden van leerlingen met een PGB

  • Geven van presentaties in het kader van taal/spraak problematiek

  • Starten en opzetten eigen bedrijf -Cloupoint- (01-01-2008)

 

Ambulant begeleider speciaal onderwijs | 2003-2007 

Verbonden aan een school voor leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen

  • Trajectbegeleiding van ‘het rugzakje’

  • Advisering na de indicatiestelling

  • Ondersteunen bij de opzet en evaluatie van het handelingsplan

  • Begeleiden van de leerling, ouders, leerkracht gedurende de rugzak periode

  • Coördineren van de externe zorg rond de leerling

 

Leerkracht speciaal onderwijs | 2000-2003

Verbonden aan een school voor leerlingen met auditieve en/of communicatieve beperkingen.

  • Leerkracht van groep 3, groep 5, groep 6

 

Intern begeleider en leerkracht op een openbare basisschool | 1988-2000

Leerkracht van groep 1/2, groep 3, groep 4, groep 5, groep 6, groep 7 en Intern begeleider

  • Zorg dragen voor en coördineren en administreren van het leerlingvolgsysteem en de leerlingenzorg

  • Samenwerken met de SABASO/WSNS medewerker

  • Onderhouden van een relatienetwerk

  • Onderwijskundige rapporten opstellen voor verwijzingen

  • Orthotheek opzetten en beheren

  • Bewaken van afspraken, procedures, processen en producten m.b.t. zorgverbreding

  • Verzorgen van de interne informatievoorziening

  • Voeren van (leerling)besprekingen met directie, collega’s en ouders

 

VRIJE TIJD

  • Sporten

  • Koken

  • Reizen

Curriculum Vitae: Text
bottom of page